piątek, 20 lutego 2009

Konkurs

Billboardy i plakaty reklamowe to dopełnienie całości otoczenia czy coś, co ją szpeci? Wyraź swoją opinię obrazem. Do 9 marca można nadsyłać prace na konkurs fotograficzny Fotokus.
Konkurs fotograficzny organizowany jest w ramach Festiwalu Reklamy Kreatywnej „Wizualia 2009”, który odbędzie się w dniach 24-26 marca 2009 r. Temat tegorocznej, piątej już edycji, konkursu brzmi Reklama zewnętrzna – szpeci czy upiększa. Na konkurs należy przesyłać fotografie ukazujące reklamę zewnętrzną, zwłaszcza rolę jaką pełni w kształtowaniu przestrzeni miejskiej.
"Chcemy skłonić amatorów fotografii do ukazania roli reklamy w budowaniu charakteru okolicy. Wiele ostatnio miejsca poświęca się debatom na temat wykorzystywania budynków i pojazdów jako nośników reklamy. Coraz częściej mieszkańcy miast są przez nią osaczani, zabytki na wiele miesięcy są bezmyślnie zasłaniane przez ogromne plansze. Jednak czasem reklama tworzy pozytywny obraz dzielnicy. Dobrze komponuje się z otoczeniem, jej kształt i miejsce jest doskonale przemyślane. Pamiętaj! Reklama zewnętrzna to plakaty, billboardy, reklama na budynkach, środkach transportu, drzewach, chodnikach, tagi, slogany, murale i Bóg wie co." – mówią organizatorzy konkursu.
Najlepsze prace zostaną wystawione w Centrum Handlowo-Rozrywkowym Pasaż Grunwaldzki w drugiej połowie marca 2009. Ponadto dla autorów najlepszych prac przewidziano następujące nagrody: - kurs fotografii cyfrowej,- książki o tematyce fotograficznej i reklamowej,- dwuletnie studium reklamy.
Prace należy przesyłać do 9 marca 2009 r. na płycie CD w kopercie z dopiskiem „Fokus - FOTOKUS” na adres Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu (ul. Komandorska 118/120, 53-345 Wrocław). Każdy uczestnik zobowiązany jest do wypełnienia formularza zgłoszeniowego, który dostępny jest na stronie www.fotokus.pl oraz dołączenia komentarza do zdjęcia, nazwy fotografowanego obiektu i miejsca dokonania zdjęcia.

Brak komentarzy: